Digital_School_Web_Logo_2
✕
  • Tečaji
    • Celoletni tečaji za otroke in mladino
      • Code Start Lab + AI
      • 3D Creators Studio + AI
      • Game & Web Studio + AI
      • Web Start Lab + AI
      • Python Pro Lab + AI
      • Advanced Web Lab + AI
      • PHP & MySQL Lab
      • React Native Lab
    • Kratki tečaji
      • Za otroke in mladino
        • Minecraft Coding Lab: Agent & World Building + AI
        • Arduino Creators Lab: Programming & 3D Printing
        • AI Creators Lab: Smart Projects & Machine Learning
      • Za študente in dijake
        • Python
        • WordPress
    • Spletni tečaji
      • Za otroke in mladino
        • 3D Creators Studio + AI
        • Game & Web Studio + AI
        • Web Start Lab + AI
        • Python Pro Lab + AI
        • Advanced Web Lab + AI
        • PHP & MySQL Lab
        • React Native Lab
        • AI Creators Lab: Smart Projects & Machine Learning
      • Za študente in dijake
        • Python
        • WordPress
  • Poletna šola
    • GameLab: 3D svetovi, Minecraft in AI
    • FutureLab: 3D ustvarjanje, design in AI
  • Projekti
    • Spletne brihte
    • Girls do code
    • Izobraževanja za odrasle
    • Za šole-učitelje
      • Tehniški dnevi
      • Katis izobraževanja
      • Minecraft Education za učitelje
  • O nas
    • O nas
    • Projekti otrok
    • Pogosta vprašanja
  • Blog

070 761 222

info@digitalschool.si

Digital_School_Web_Logo_2
  • Tečaji
    • Celoletni tečaji za otroke in mladino
      • Code Start Lab + AI
      • 3D Creators Studio + AI
      • Game & Web Studio + AI
      • Web Start Lab + AI
      • Python Pro Lab + AI
      • Advanced Web Lab + AI
      • PHP & MySQL Lab
      • React Native Lab
    • Kratki tečaji
      • Za otroke in mladino
        • Minecraft Coding Lab: Agent & World Building + AI
        • Arduino Creators Lab: Programming & 3D Printing
        • AI Creators Lab: Smart Projects & Machine Learning
      • Za študente in dijake
        • Python
        • WordPress
    • Spletni tečaji
      • Za otroke in mladino
        • 3D Creators Studio + AI
        • Game & Web Studio + AI
        • Web Start Lab + AI
        • Python Pro Lab + AI
        • Advanced Web Lab + AI
        • PHP & MySQL Lab
        • React Native Lab
        • AI Creators Lab: Smart Projects & Machine Learning
      • Za študente in dijake
        • Python
        • WordPress
  • Poletna šola
    • GameLab: 3D svetovi, Minecraft in AI
    • FutureLab: 3D ustvarjanje, design in AI
  • Projekti
    • Spletne brihte
    • Girls do code
    • Izobraževanja za odrasle
    • Za šole-učitelje
      • Tehniški dnevi
      • Katis izobraževanja
      • Minecraft Education za učitelje
  • O nas
    • O nas
    • Projekti otrok
    • Pogosta vprašanja
  • Blog
✕
  • Tečaji
    • Celoletni tečaji za otroke in mladino
      • Code Start Lab + AI
      • 3D Creators Studio + AI
      • Game & Web Studio + AI
      • Web Start Lab + AI
      • Python Pro Lab + AI
      • Advanced Web Lab + AI
      • PHP & MySQL Lab
      • React Native Lab
    • Kratki tečaji
      • Za otroke in mladino
        • Minecraft Coding Lab: Agent & World Building + AI
        • Arduino Creators Lab: Programming & 3D Printing
        • AI Creators Lab: Smart Projects & Machine Learning
      • Za študente in dijake
        • Python
        • WordPress
    • Spletni tečaji
      • Za otroke in mladino
        • 3D Creators Studio + AI
        • Game & Web Studio + AI
        • Web Start Lab + AI
        • Python Pro Lab + AI
        • Advanced Web Lab + AI
        • PHP & MySQL Lab
        • React Native Lab
        • AI Creators Lab: Smart Projects & Machine Learning
      • Za študente in dijake
        • Python
        • WordPress
  • Poletna šola
    • GameLab: 3D svetovi, Minecraft in AI
    • FutureLab: 3D ustvarjanje, design in AI
  • Projekti
    • Spletne brihte
    • Girls do code
    • Izobraževanja za odrasle
    • Za šole-učitelje
      • Tehniški dnevi
      • Katis izobraževanja
      • Minecraft Education za učitelje
  • O nas
    • O nas
    • Projekti otrok
    • Pogosta vprašanja
  • Blog
Informativna prijava
Ženske v zgodovini računalništva
Pomembne ženske v zgodovini računalništva
08/03/2019
Kako prepoznati in preprečiti spletno nasilje? – 1. del
17/03/2019
10/03/2019
Kategorije
  • STEAM
Tagi
  • STEM

Na kakšen način je programiranje del STEAM gibanja?

Kako je programiranje del STEAM področja?

Na vsak način! Računalniško programiranje vključuje vsa STEAM področja, in to na način, ki ga težko dosega katerakoli druga znanost. Sprehodimo se od črke do črke in poglejmo, kako se programiranje povezuje z vsako od njih.

Kaj je STEAM gibanje?

  1. STEAM gibanje povezuje znanost, tehnologijo, inženirstvo, umetnost in matematiko.
  2. V Sloveniji se STEAM pristop uporablja v izobraževanju.
  3. STEAM spodbuja kreativnost, inovativnost in multidisciplinarno razmišljanje.
  4. Cilj STEAM gibanja je pripraviti mlade na izzive sodobnega sveta.

S – Science (znanost)

V jedru vsakega eksperimenta je znanstvena metoda: hipoteza, preizkušanje, opazovanje, ponovitev. Nekateri eksperimenti zahtevajo več let in enormne vsote denarja za samo en poskus (samo pomislite na podvige, ki se odvijajo v vesolju).

Programerski eksperimenti so, v nasprotju z omenjenimi, hitri in brezplačni. Če si programer začetnik zaželi preizkusiti hipotezo, da zamenjava ene številke povzroči utripanje LED lučke, lahko to stori nemudoma in s takoj opaznim rezultatom. S hitrim instant testiranjem in rezultati je programiranje odličen primer znanstvene metode, ki prinaša rezultate v najkrajšem možnem času.

T – Technology (tehnologija)

Tehnologija je del znanosti in druga črka STEAM gibanja. Kaj je lahko boljši primer znanosti, kot prilagojeno ustvarjanje s pomočjo programiranja? Otroci pridejo preko programiranja do unikatnih spoznanj, kot je menjava barve v luči ali utripanje s pomočjo zvoka. Tehnologija je ustvarjanje, ne le uporabna veda. In najboljši način opolnomočenja otrok do ustvarjanja je vedenje, da so zmožni sami ustvarjati svoje naprave, ki jih lahko tudi uporabljajo.

E – Engineering (inženiring)

Vizualizacija, načrtovanje, izvajanje … Vse to je del inženiringa in posledično STEAM gibanja. Če je tehnologija cilj, je inženiring pot, kako priti do njega. Proces postaja vedno lažji in z napakami, ki nastajajo v njem, se inženirji učijo in postajajo z vsakim projektom boljši. Delanje hitrih napak je ključ do uspega. Ko je eksperiment mogoč le z uporabo tipkovnice in hitre spremembe elektronske naprave, se otroci učijo ponavljajočih postopkov, ki ustvarjajo nove in nove rezultate.

STEAM

A – Art (umetnost)

Kreativnost in izražanje sta bistvo umetnosti. Prikazuje se lahko v več oblikah – skulpturah, risbah, fotografijah, ali v tem primeru – programiranju. Umetnost zahteva in vzajemno omogoča svobodo. Programiranje morda izgleda kot rigiden proces, ki zahteva jasno strukturo, a ko se otrok enkrat spusti v to, opazi, da je možnosti neomejeno. Vse je mogoče z malo kodiranja, zato je pomembno, da na programiranje mislimo kot na čopič, s katerim lahko ustvarjamo karkoli. Od uporabnika zahteva določeno znanje, ki ga mora usvojiti, a ko enkrat to doseže, lahko ustvari karkoli.

M – Math (matematika)

Splošen pojem, kot je matematika, v različnih kontekstih pomeni različno. Bolj abstraktna, kot je matematika, težje je za otroke, da bi jo razumeli, zato manj uživajo v njej. S programiranjem lahko otrok preko igre, zabave in vizualizacije vključuje matematične modele. Še preden se zavejo, se otroci naučijo mnogo o tej znanosti, zato jim bo dojemanje nove snovi (tudi bolj abstrakne) vedno bolj enostavno in logično.

STEAM

Vloga programiranja v STEAM gibanju

Programiranje je skupaj z elektroniko in elektronskimi napravami odlično orodje STEAM gibanja, saj pripomore k ustvarjanju in doseganju pomembnih rezultatov. Še več – vse omenjene črke (in njihovi pomeni) so tako močno vključeni v programiranje, da se jih bo otrok navadil ter naučil v zgolj enem programerskem projektu.

Vse to lahko vaši otroci pridobijo na naših tečajih. Preberite si, kateri tečaj je najprimernejši za vašega otroka.

Deli

Sorodne objave

stem igrace
06/12/2020

Najboljše STEM igrače za naše najmlajše


Preberi več
Intervju Svetlana
29/11/2020

Intervju: Svetlana Nikić – programerka v podjetju Celtra


Preberi več
17/03/2020

#ostanidoma – DIY namizna igra za programerje


Preberi več

Digital School je zasebna izobraževalna ustanova, ki izvaja tečaje programiranja za otroke in mladostnike od 8. do 18. leta.

Hitre povezave

  • Tečaji
  • Poletna šola
  • Pogosta vprašanja
  • Politika spletnih piškotkov
  • Varstvo osebnih podatkov

Kontaktni podatki

  • 070 761 222
  • info@digitalschool.si
  • Kje smo?
  • O nas

Spremljajte nas

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Youtube

Copyright (c) 2023 Digital School | Vse pravice pridržane.