Na tečajih programiranja za otroke upoštevamo naslednje didaktične principe (J. A.
Komensky):
1. Postopnost in sistematičnost
2. Dostopnost
3. Aktivnost
4. Nazornost
5. Upoštevanje starosti in značilnosti posameznika
6. Ponovitev
Učni načrt tečajev je zasnovan tako, da si tematike sledijo glede na zahtevnost. Učno
vsebino posameznega sklopa podajamo postopoma, s poudarkom na eni glavni tematiki
in utrjevanjem le-te.
Vsebino učnega načrta podajamo po načelu od znanega k neznamemu. Nove koncepte
otrokom predstavimo tako, da jih povežemo z njihovim predznanjem.
Otroke spodbujamo k sodelovanju z zastavljanjem vprašanj, pri čemer za lažje koncepte
uporabljamo odprta vprašanja in za zahtevnejše koncepte zaprta vprašanja. Tečajnikom
ponudimo dovolj časa za razmislek. Tekom tečaja otrokom večkrat ponudimo možnost
predstavitve svojih projektov.
Razlago podkrepimo s slikovnim gradivom ali neposrednim prikazom v programu. Pri
razlagi uporabljamo tako slovenske kot angleške pojme.
Vsebino tečajev za hitre tečajnike prilagodimo tako, da svoje projekte nadgradijo ali
dobijo zahtevnejši izziv. Med tečaji izvajamo aktivne odmore (brain break) ali druge
soicalne in gibalne igre.
Nove informacije večkrat ponovimo, in sicer na ravni posamezne učne ure kot tudi po
zaključenem tematskem sklopu.
Vabljeni, da si pogledate našo ponudbo tečajev in rezervirate brezplačno predstavitev na https://digitalschool.si/.