Redni tečaji programiranja

Tečaj programiranja 2D iger in mobilnih aplikacij

O tečaju

Tečaj je razdeljen v dva sklopa. Prvi sklop učenja programskih konceptov v Scratch. Tečajniki bodo ustvarjali interaktivne zgodbe, igre in animacije z uporabo Scratch vizualnega programskega jezika, ki temelji na blokih. Naučili se bodo, kako ustvariti lastne sprite, scene, zvoke itd. Naučili se bodo graditi različne težavnostne stopnje znotraj iger, lastne like, kako se klonira, dodaja skrite črte, drsna ozadja in programira zahtevnejše 2D igre.

V drugem sklopu pa se učijo programskih konceptov s programiranjem mobilnih aplikacij in programov s pomočjo spletne aplikacije MIT APP Inventor, ki je program za programiranje mobilnih aplikacij v Android okolju. Izdelovali bodo interaktivne aplikacije z uporabo različnih senzorjev, kot so senzor časovnika, senzor pospeška, senzor bližine, senzor pedometra, senzor orientacije, senzor lokacije itd. Spoznali bodo tudi podatkovne baze in kako shraniti in pridobiti podatke iz svoje aplikacije. Ob koncu tečaja bodo tečajniki sposobni ustvariti več svojih aplikacij.

Vsebina tečaja

Na tečaju bodo otroci:

osvojili osnovne koncepte programiranja (sekvenca, algoritem, zanka, pogojniki, dogodki, gnezdene zanke…),

• spoznali metode reševanja problemov,

naredili vsaj 20 lastnih projektov, mobilnih aplikacij in iger,

• se spoznali z Front-end in Back-end programiranjem,

• naučili uporabljati različne senzorje, kot so senzor časovnika, senzor pospeška, senzor bližine, senzor pedometra, senzor orientacije, senzor lokacije itd.,

• spoznali podatkovne baze in kako shraniti in pridobiti podatke iz svoje aplikacije,

razvijali inovativnost, ustvarjalnost in delo v skupini.

Lokacije in termini

Ljubljana

Leskoškova 4
1000 Ljubljana (BTC)

Ljubljana

Tehnološki park Brdo
stavba B
1000 Ljubljana

Spletni tečaj

Tečaj poteka preko Digital School spletne učilnice

Splošni pogoji

• Tečaji potekajo tekom šolskega leta od oktobra do konca meseca maja.

• V času šolskih počitnic in praznikov se tečaji ne izvajajo.

• V primeru prijave dveh ali več otrok iz iste družine nudimo 5% popust na tečajnika, enako velja, če otrok obiskuje 2 tečaja.

• Račune pošiljamo mesečno, začetek tekočega meseca na e-naslov, katerega ste oddali ob prijavi.

• Prijava vas ne zavezuje, da tečaj obiskujete celo šolsko leto, odjava je mogoča in sicer nam na info@digitalschool sporočite, da želi tečajnik prenehati obiskovati tečaj 10 dni pred pričetkom novega meseca.

Kako poteka prijava na tečaj programiranja?

Informativna prijava

Vpišite podatke in oddajte informativno prijavo preko obrazca na tej strani.

Povratni klic

S strani naših učiteljev boste v kratkem prejeli klic in se osebno posvetovali.

Določitev skupine

Skupaj določimo primerno skupino in termin.