Redni tečaji programiranja

Game & Web Studio + AI

O tečaju

Otroci razvijajo ustvarjalnost in digitalne spretnosti v štirih sodobnih okoljih: Buildbox, Minecraft Education, Canva in Bubble. Program temelji na modularnem učnem načrtu za postopen prehod na tekstovno programiranje.

V Buildboxu spoznajo vozliščno programiranje in ustvarjajo 3D igre, razvijajo logiko, dizajn in uporabniško izkušnjo. V Minecraft Education gradijo svetove z agentom, ustvarijo escape room, pixelart in rešujejo skupinske naloge za krepitev sodelovanja in prostorskega razmišljanja. V tretjem delu se učijo grafičnega oblikovanja v Canvi, kjer ustvarjajo videe, animacije in oglase ter razvijajo pripovedovanje zgodb in UX/UI razmišljanje.

Na koncu tečaja izdelajo svojo prvo spletno stran v Bubble, kjer spoznajo povezovanje z bazami podatkov in pripravo obrazcev – uvod v HTML programiranje naslednje leto.

Program vključuje tudi uporabo umetne inteligence za ustvarjanje slik, vsebin in načrtovanje projektov, s poudarkom na odgovorni, premišljeni in ustvarjalni rabi tehnologij.

Vsebina tečaja

Na tečaju bodo otroci:

  • Ustvarili svoje 3D igre z uporabo Buildboxa.
  • Gradili v Minecraft Education (programiranje agenta, escape room, Pixelart).
  • Oblikovali animacije, videe in oglase z uporabo Canve.
  • Izdelali svojo spletno stran z orodjem Bubble.
  • Spoznali razlike med front-end in back-end pristopi.
  • Razvijali samostojnost, kreativnost in timsko delo.
  • Spoznali različna AI orodja za učenje in razvijanje lastnih idej.
  • Krepili prostorsko predstavo, natančnost in logično razmišljanje.
  • Predstavili svoj zaključni projekt.

Lokacije in termini

Ljubljana

Leskoškova 4,
1000 Ljubljana (BTC)

Ljubljana

Tehnološki park Brdo,
stavba B,
1000 Ljubljana

Kranj

Gimnazija Franceta Prešerna, Kidričeva cesta 65,
4000 Kranj

Splošni pogoji

• Tečaji potekajo tekom šolskega leta, od oktobra do konca meseca maja.

• V času šolskih počitnic in praznikov se tečaji ne izvajajo.

• V primeru prijave dveh ali več otrok iz iste družine nudimo 5 % popust na tečajnika. Enako velja tudi, če otrok obiskuje dva tečaja.

• Račune pošiljamo mesečno, na začetku tekočega meseca na e-naslov, ki ste ga navedli ob prijavi.

• Prijava vas ne zavezuje k obiskovanju tečaja skozi celotno šolsko leto. Odjava je mogoča. Prosimo, da nam vsaj 10 dni pred začetkom novega meseca na info@digitalschool.si sporočite, da želite tečaj prekiniti.

Kako poteka prijava na tečaj programiranja?

Informativna prijava

Vpišite podatke in oddajte informativno prijavo preko obrazca na tej strani.

Povratni klic

S strani naših svetovalcev boste v kratkem prejeli klic in se osebno posvetovali.

Določitev skupine

Skupaj določimo primerno skupino in termin.