Kako se povezujeta programiranje in epidemija? V času popolne karantene se je namreč še toliko bolj pokazala pomembnost fraze »iti v koraku s časom«. Vsak starš si želi najboljše za svojega otroka. Kaj je tisto, kar mu želite vi? Mi vsekakor podpiramo sposobnost reševanja problemov in kreativnega razmišljanja. Zakaj? Ker se takšne kompetence razvijajo z učenjem programiranja.
Kako ste bili pripravljeni na izbruh prvega vala epidemije in z njim ustavitev celotnega življenja? Katere spretnosti ste uporabili, ko smo morali šolanje in delo kar naenkrat preusmeriti na daljavo in pred računalniške ekrane? Se vam zdi, da ste izzivom uspešno sledili tako vi, kot vaši otroci?
Ni malo tistih staršev, ki se je moralo čez noč navaditi na digitalno upravljanje vsakdanjega življenja. In ni malo tistih otrok, ki se jim je preprost priklop na aplikacijo za pogovore zdel preveč zakompliciran.
Računalništvo in programiranje sta nalogi, ki omogočata otrokom neprestano eksperimentiranje in »igranje«. Omogočajo priložnosti, pri katerih otrok rekonstruira elemente na izredno kreativen način, takšen način računalniškega razmišljanja pa mu bo pomagal pri vsaki življenjski nalogi, ne glede na to, kakšen problem se bo pojavil pred njim.
Tudi v zapisu na World Economic Forum o šolah v prihodnosti omenjajo dve ključni spretnosti, ki jih bodo otroci še kako potrebovali v naslednjih letih – tehnološko načrtovanje in programiranje. Pojasnjujejo, kako bistveno je, da jim omogočimo razviti zdrav odnos do tehnologijo, da bi lažje razumeli, kako obvladati digitalna tveganja in postati bolj odgovorni »potrošniki« tehnologije. Vabljeni k obsežnejšemu branju za lažje razumevanje prihodnosti in potreb, ki jih prinašajo prihodnja leta.
Četudi menite, da ste tako vi, kot vaš otrok, dobro seznanjeni z računalniškimi in programerskimi zankami, ni takšnih znanj nikoli dovolj. Zagriženi programerji so radovedni in željni neprestanih izzivov, saj jim rešitev problema predstavlja osebno zmago.